niedziela, 30 grudnia 2012

2012/2013


Feliĉan kaj sanan novan jaron 2013 al vi ĉiuj!

Mi esperas ke ĉiuj viaj revoj realiĝos en 2013. Kaj mi esperas, ke post unu jaro mi legos tiun-ĉi kaj pensos: Jes, 2013 estis bonega jaro kaj mi sukcesis realigi miajn revojn!
Bonan feston, miaj karaj!


Szczęśliwego i zdrowego nowego roku 2013 wam wszystkim!

Mam nadzieję, że wszystkie wasze marzenia się spełnią w roku 2013. I mam nadzieję, że za rok będę to tu czytał myśląc: Tak, 2013 był wspaniały rok i udało mi się spełnić moje marzenia!
Udanej imprezy, moi kochani!


Ein glückliches und gesundes neues Jahr 2013 Euch allen!
 
Ich hoffe, dass all Eure Träume 2013 in Erfüllung gehen! Und ich hoffe, dass ich in einem Jahr hier das lesen und dabei denken werde: Ja, 2013 war ein tolles Jahr, in dem meine Träume in Erfüllung gegangen sind!
Guten Rutsch, meine Lieben!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz